دانلود بازی Mortal Kombat XL برای کامپیوتر

جهت خرید کلیک کنید بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

صفحات جانبی

آخرین نطرات کاربران

مهدی پور -

آقا حالا که بالاخره برگشتید خواهشاً بازی های جدید روز رو بزارین
پاسخ: حتما ، ممنون که ما رو دنبال میکنید

- 1399/9/26
محسن ارجمندیان - سلام من هنگام اجرای بازی batman arkham knight با ارور d3d9.dll l مواجه میشم ... آیا ربطی به نصب این نرم افزار داره؟ البته نسخه 10 رو سیستمم نصب هست ویندوزمم 8
پاسخ: سلام بله این ارور مربوط به نقص در آرشیو فایل های DirectX با فرمت dll در کتابخانه ویندوز شماست ... برای رفع مشکل از بروزترین نسخه این برنامه متناسب با کارت گرافیک خود استفاده کنید - 1399/9/26
محمد - سلام آیا این نسخه کرک داره؟
پاسخ: بله کرک بصورت خودکار نصب خواهد شد - 1399/2/13
SS - سلام کدام نسخه را برای اجرای بازی های سنگین پیشنهاد میکنید؟
پاسخ: سلام بستگی به نوع ویندوز و کارت گرافیک شما دارد. اگر کارت گرافیک شما بروز و جدید است و برای اجرای بازی های سنگین مشکلی ندارد ، باید از نسخه 11 به بعد استفاده کنید - 1399/2/12
نیما - ایول آقا چقدر دنبال این بازی بودم سایتتون عالیه
پاسخ: تشکر - 1399/2/4
fh - سلام یعنی با این نرم افزار میشه بازی هایی مثل کلش رو تو کامپیوتر بازی کرد؟؟؟
پاسخ: بله نه تنها کلش آف کلنز بلکه تمام بازی و نرم افزار های اندرویدی را با این شبیه ساز میتوانید در کامپیوتر اجرا کنید. - 1399/1/28
Gamer - سلام آقا من اینو دانلود کردم و کامل نصب شد موقع که میزنم رو بازی هیچ واکنشی نشون نمیده یعنی هیچی نمیاد خیلی امتحان کردم نشد خواهشا کمک کنید...
پاسخ:بازی رو باید از منوی استارت اجرا کنید، احتمالا شما از پوشه بازی اجراش کردید. - 1399/1/7
علی -

سلام بازی رو دانلود و نصب کردم موقع که میزنم روش ارور steam میده کمک کنید


پاسخ:کرک رو درست کپی نکردید، همه محتویات پوشه Crack رو در محل نصب بازی کپی کنید. - 1398/12/29
am - این بازی رو میشه با کیبورد بازی کرد؟؟ مثل pes?
پاسخ: بله میشه - 1398/12/27
sina - اقا رو ویندوز 32 بیتی اجرا میشه؟؟؟
پاسخ: در بخش سیستم مورد نیاز ذکرشده ، این بازی برای ویندوز 64 بیتی تهیه شده است - 1398/12/26

امکانات جانبی

دانلود بازی Mortal Kombat XL برای کامپیوتر

بازدید: 603
دسته بندی: بازی,اکشن,,
دانلود بازی Mortal Kombat XL برای کامپیوتر

Mortal Kombat XL همان‌طور که از اسمش پیداست تا مقداری مجهول واقع شده است و تا آن را تجربه نکنید به معنای واقعی X دست پیدا نخواهید کرد. NetherRealm در این نسخه دست به عملی کردن یک ریسک بزرگ و جاه‌طلبانه زده است، ندرلم به خوبی می‌داند که نباید مورتال کمبات ایکس به مرز کهنگی کشیده شود، بنا بر این ویژگی‌های خوب نسخه‌های قدیمی را جدا و با ویژگی‌های جدید این سری که در طول دو سه سال اخیر شاهدشان بودیم ترکیب کرده است.

NetherRealm با بهره بری از یک سیر داستانی هیجان انگیز و هالیوودی در نسخه پیشین بازی یعنی ریبوت به نوعی این سری را متحول و انتظارات را از آن بالا برد. اما در این نسخه بر خلاف چیزی که انتظار می‌رفت آن طور که باید بر روی سیر داستانی بازی کار نشده است و کسی که نسخه‌های پیشین را بازی نکرده باشد در جریان کم جزئیات و حوصله سر بر داستان بازی گم خواهد شد. ندرلم در این بازی مانند نسخه پیشینش تنها به کاراکتر های منفی و مثبت بسنده نکرده و سیر داستانی بازی را به مباحثی جز مبارزه نیز می‌کشاند، اما آن طور که به نظر می‌آید اصلاً در عملی کردن این ایده موفق ظاهر نشد. اما جدا از سیر داستانی شاهد یک شخصیت پردازی نسبتاً قابل قبول در بازی بودیم. این استودیو در شاخ و برگ دادن مبارزهای جدید در کنار کاراکتر های قدیمی خوب ظاهر شده است و می‌تواند از آن‌ها برای گسترش شخصیت پردازی نسخه‌های بعدی بهره بگیرد.

برخی از شخصیت های اضافه شده به بازی

Mortal Kombat XL

 

گیم پلی بازی Mortal Kombat XL مانند بسیاری از نسخه‌های پیشینش جذاب و درگیر کننده است. گیم پلی این نسخه برای کسانی که به تازگی به آن روی آوردند نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. ندرلم در این نسخه هوای آماتورها با دارد و با بخش‌های جدیدی که بازی اضافه کرده است مانند بخش راهنمای حرکات حرفه‌ای و… در هرچه زیباتر مبارزه کردن آن هارا یاری می‌کند. حرکات جدید بسیاری نیز چون ضربات ترکیبی و در نهایت انفجار دشمن به بازی اضافه شده است. در کل ندرلم توانست این بازی را از نظر گیم پلی به خوبی تهیه و هر آنچه ضعفی که از داستان بازی نشعت می‌گرفت را با این بخش لاپوشانی کند.

با اینکه ندرلم نیز پا به نسل هشتم گذاشته است، اما باز هم از موتور گرافیکی آنریل 3 در تهیه این بازی استفاده کرده است. گرافیک بازی به لطف نسخه سوم موتور آنریل به بهترین شکل ممکن و با جزئیات بالا کار شده است. تمامی افکت‌های بازی مانند پاشیده شدن خون، گرد و خاک و… چشم نواز هستند و در القای حس یک مبارزه خونین تأثیر بسزایی دارند. مورتال کمبات ایکس بر روی رزولوشن ۱۰۸۰ و با نرخ فریم ریت 60 اجرا می‌شود. گرافیک هنری بازی نیز به زیبایی هرچه تمام‌تر صورت گرفته است و همچنان حس خاکستری سری مورتال کمبات را به گیمر انتقال می‌دهد.

موسیقی و صدا گذاری بازی نیز در سطح خوبی قرار دارند. تمام موسیقی‌هایی که در پس زمینه این عنوان پخش می‌شوند با توجه به اقتضای مراحل گاه با ریتم تند و پرهیجان و گاه با ریتم کند پخش می‌شوند. صدا پیشگی شخصیت‌های بازی نیز علی الخصوص در رجز خوانی‌هایشان بسیار عالی صورت گرفته است. از این بازی شاید نتوان به عنوان یک عنوان فایتینگ فوق‌العاده یاد کرد اما مطمئناً لایق تجربه است و در وضعیت این روزهای دنیای بازی‌های ویدیویی که کمتر شاهد ارائه عناوین فایتینگ پرچم‌دار هستیم راضی کننده به نظر می‌رسد.

 

جهت دانلود این بازی فوق العاده از مرسی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی جی‌تی‌ای Grand Theft Auto V برای PC

بازدید: 646
دسته بندی: بازی,اکشن,,
دانلود بازی جی‌تی‌ای Grand Theft Auto V برای PC

دانلود بازی جی‌تی‌ای Grand Theft Auto V برای PC

لینک های جدید قرار گرفتند

 

یک قانون نانوشته در صنعت بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد که می‌گوید: عناوینی که مهر راک‌استار گیمز بر روی آنها خورده باشند, هیچگاه بد نمی‌شوند. آنها یا همانند “مکس‌پین ۳” عالی هستند یا همچون “سرخپوست مرده: رستگاری” در صف شاهکاران قرار می‌گیرد. این قانون نانوشته در مورد جدیدترین ساخته‌ی راک‌استار یعنی جی‌تی‌ای ۵ صدق نمی‌کند. چرا؟ زیرا این بازی یک شاخه‌ی دیگر به ساخته‌های این استودیو افزوده است و آن فراشاهکار است.

جی‌تی‌ای ۵ در همان ساعت‌های ابتدایی چنان شما را درگیر خود می‌کند که به سرعت از آن به عنوان اوج, دستاورد نهایی و نقطه‌ی طلاقی تمام خوب‌های نسل هفتم یاد خواهید کرد. غول جدید راک‌استار علاوه‌بر اینها, بوی نسل هشتم و چیزهایی که در آینده‌ای نزدیک انتظار بازی‌کنندگان را می‌کشند را هم می‌دهد. و درست در همین‌جاست که به ارزش واقعی بازی پی خواهید برد. جی‌تی‌ای۵ از آینده‌ی رسانه‌ی بازی می‌گوید. بازی‌ای از آینده که در زمان سفر کرده تا جادوهایش را برای گذشتگان تعریف کند. و برای اینکه آن داستان‌ها را برایتان قابل لمس و باور پذیر کند, چشمه‌ای از آن را هم تا آنجا که می‌توانسته بر روی کنسول‌های پیرمان به نمایش می‌گذارد.

 

آپدیت v1.41 :

این اپدیت که به تازگی (4 سپتامبر 2017) توسط ریلودد منتشر شده دارای تمام آپدیت ها و دی ال سی های بازی است. شما اگر نسخه اصلی بازی (RELOADED) را در اختیار دارید فقط کافیست اپدیت را دانلود کرده و روی ان نصب کنید. این نسخه امکانات ویژه ای از قبیل هک پول، محتوای بازگشت پلیرها، وجود پچ Custom Patch برای فعال سازی حالت ذخیره سازی آفلاین پروژه های Rockstar Editor و آنلاک کردن تمامی بسته های مربوطه به بازی در این آپدیت قرار گرفته است.

 

برای دانلود این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفدار به ادامه مطلب مراجعه کنید ....

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی GTA San Andreas PC Game جی تی ای سن آندرس برای PC + نسخه دوبله فارسی + کرک

بازدید: 629
دسته بندی: بازی,اکشن,,
دانلود بازی GTA San Andreas PC Game جی تی ای سن آندرس برای PC + نسخه دوبله فارسی + کرک

GTA San Andreas از سری مجموعه بازی های Rockstar Games است. بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند و برخی نیز GTA 5 نیز به آن میگویند ، یکی از پرطرفدار ترین بازی های اکشن و جنگی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند. نسخه کامپیوتری این بازی نیز طرفداران زیادی دارد.

در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که میبایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده شما گذاشته میشود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری میباشد. Rock Star اولین شرکت تولید کننده این سبک بازی ها بود.

این بازی یکی از خاطره انگیزترین بازی های کامپیوتری است. در این مطلب بازی GTA San Andreas را برای شما آماده کرده ایم.

 

برای دانلود این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 1:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت برای کامپیوتر - Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition PC Game

بازدید: 517
دسته بندی: بازی,شبیه سازی,,
بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت برای کامپیوتر - Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition PC Game

دانلود بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت برای کامپیوتر

Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition PC Game

کرک CODEX اضافه شد

Image result for microsoft flight simulator x

 

بازی Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition یکی از محبوب ترین بازی های شبیه ساز پرواز است که در چند سال اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

 

در این بازی شما آموزش های لازم برای پرواز با انواع هواپیماها را میبینید و به عنوان یک خلبان پرواز واقعی با یک هواپیما را تجربه میکنید.

 

در این بازی پرواز با یک هواپیما دقیقا مانند نمونه واقعی آن است، شما باید تمامی عقربه ها و درجه ها را تحت نظر خود قرار دهید و با آرامش یک پرواز موفق و لذت بخش را داشته باشد.

 

بازی Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition در سال 2006 تولید و عرضه شد. این بازی در ادامه انتشار موفق بازی Flight Simulator 2004 منتشر شد و توانست خیلی سریع جایگاه خود را بدست آورد.

 

این نسخه شامل 18 هواپیما، 28 شهر دقیق و بیش از 24000 فرودگاه لوکس میباشد.

 

شما در این بازی میتوانید هر هواپیمایی که مایل بودید (هواپیماهای کوچک و یا جت) انتخاب کرده و با آن پرواز کنید.

 

همچنین بازی دارای سیستم کنترل ترافیک هوایی و شرایط آب و هوایی پویا در واقعیت است.

 

این بازی توسط گروه CODEX کرک شده است.

 

برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 29 اسفند 1398 ساعت: 22:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی FIFA 14 نسخه فشرده برای کامپیوتر

بازدید: 546
دسته بندی: بازی,ورزشی,,
دانلود بازی FIFA 14 نسخه فشرده برای کامپیوتر

دانلود بازی Fifa 14 نسخه فوق فشرده با لینک مستقیم و نیم بها

 

Image result for fifa14

 

بازی FIFA 2014 برای کامپیوتر که یکی از سری بازی های قدیمی شبیه ساز فوتبال میباشد، در سال 2012 برای کامپیوتر توسط شرکت Electronic ARTS منتشر شده است .اگر سیستم کامپیوتر شما از قدرت خیلی خوبی برخوردار نیست و فقط میتوانید بازی های ضعیف و نسبتا ضعیف را روی سیستم خود نصب کنید و از یک بازی نوستالوژیک لذت ببرید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت: 11:54 منتشر شده است
نظرات()

دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک آفلاین

بازدید: 525
دسته بندی: بازی,ورزشی,,
دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک آفلاین

Image result for pes 2020

 

دانلود بازی eFootball PES 2020 برای کامپیوتر

| بازی پی‌اس 2020 |

کرک / بایپس (آفلاین) بازی اضافه شد…

 

 

eFootball PES 2020 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2019 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت‌ها حدس و گمان در رابطه با نسخه جدید بازی پی‌اس، سازندگان این بازی محبوب و دوست‌داشتنی اولین نسخه آن را برای گیمرها منتشر کردند. بازی فوتبال پی‌اس 2020 که این بار با عنوان جدید ای‌فوتبال پی‌اس 2020 (eFootball PES 2020) منتشر شده، یک تجربه جذاب و فوق‌العاده را برای شما دوست‌داران فوتبال به ارمغان خواهد آورد. کمپانی بازی‌سازی کونامی با دارا بودن چند دهه فعالیت جدی در زمینه ساخت بازی ویدیویی، در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبالی در لیگ‌های معتبر جهان، عنوان کاملا جدید خود یعنی PES 2020 را روانه بازار کرد. علاقه‌مندان به این سری جذاب و دوست‌داشتنی، هم‌اکنون می‌توانند پی‌اس 2020 را دانلود و از تجربه جذاب و هیجان‌انگیز مسابقات فوتبال در آن لذت ببرند. همانطور که پیش‌تر شاهد بودید، در جریان مطلبی جداگانه تریلر رسمی بازی eFootball PES 2020 را به خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که باری دیگر یک رقیب جدی و حرفه‌ای برای فیفا (FIFA) در راه باشد. گفته می‌شود که نسخه جدید بازی پی‌اس، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته و تفاوت‌های چشم‌گیری در قیاس با عناوین سال‌های قبل دارد. با وجود آنکه بسیاری از منتقدین، بازی فیفا را به پی‌اس ترجیح می‌دهند، ولی باید پذیرفت که این بازی نیز طرفداران سرسخت بسیاری دارد. به عنوان مثال، قابلیت جدید و محبوب ارسال پاس بدون نگاه (از تکنیک‌های ناب روبرتو فرمینیوی برزیلی)، شلیک شوت‌های چرخشی و حرکات روان و واقع‌گرایانه بازیکنان در جای جای زمین از مهم‌ترین خصوصیات چشم‌گیری است که در همان تجربه اول متوجه آن‌ها خواهید شد.

 

 

 

مطابق هر سال، تابستان فصل محبوب طرفداران پی‌اس و فیفاست! یک فصل کاملا جدید از رقابت‌های فوتبالی در راه است و اتفاقات جنجالی در بازه زمانی فعلی، نقل و انتقالات، تغییرات کادر فنی و …، همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا برای شروع فصلی تازه از رقابت‌های فوتبال حرفه‌ای به وجد آمده باشیم. گیم‌پلی عالی PES در طی چند سال اخیر توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در رقابت با عنوان فیفا به دست آورد. اکنون با در دست گرفتن امتیاز تیم‌هایی مثل یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، دورتموند، اینتر میلان، آرسنال و شمار دیگری از تیم‌ها، باید انتظار یک عنوان جذاب و هیجان‌انگیز را داشته باشیم. امسال، تیم باشگاهی لیورپول با کمپانی EA GAMES به توافق دست یافت و در عوض، یوونتوس دوست‌داشتنی از سری آ، امتیاز خود را در گوی رقابت بین فیفا و پی‌اس، به کمپانی کونامی واگذار کرد. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به سری محبوب PES/FIFA هستید، تنها یک راه برای قضاوت عادلانه بین این دو عنوان وجود دارد و آن هم این است که هر دوی این بازی‌ها را تجربه کنید و نظری کارشناسانه در این باره ارائه کنید. به جرأت می‌توان گفت که هر دوی این عناوین طی چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و امسال نیز به مانند سال‌های قبل سعی دارند تا در این رقابت داغ، سربلند باشند. اضافه شدن امتیاز یوونتوس به بازی PES 2020 نیز نکته‌ای است که باید آن را به شکلی جدی مورد توجه قرار داد؛ مخصوصا اینکه در سال گذشته پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار، کریستیانو رونالدوی پرتغالی از تیم کهکشانی‌ها به باشگاه ایتالیایی یوونتوس (ملقب به بانوی پیر) پیوست. این انتقال پرهزینه و جذاب، بمب نقل و انتقالاتی سال گذشته بود و اکنون باید دید که خریداری امتیاز این باشگاه محبوب توسط KONAMI، چه تغییراتی را در سطح این باشگاه در گیم‌پلی PES 2020 برای ما به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی eFootball PES 2020 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت مرسی دانلود دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 18:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نسخه فشرده بازی Outlast برای PC

بازدید: 480
دسته بندی: بازی,ترسناک,,
دانلود نسخه فشرده بازی Outlast برای PC

دانلود نسخه فشرده بازی Outlast برای PC

 

Complete Edition

دانلود نسخه فشرده بازی Outlast برای PC

Outlast – Complete Edition

 

Outlast  یک بازی به سبک بقا – ترسناک میباشد که توسط Red Barrels توسعه یافته و Red Barrels آنرا برای PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Microsoft Windows, Linux منتشر کرده است.مایلز یوفتور، روزنامه نگار تحقیقاتی آزاد، یک ایمیل ناشناس دریافت می کند که آزمایشات غیر انسانی در کوه ماسویی پناهندگی، یک بیمارستان روانپزشکی خصوصی متعلق به شرکت Murkoff، غالبا غیر اخلاقی است. پس از وارد شدن، میلس شوکه میشود چون سالن های مکان با زخمی شدن کارکنان از بین رفته است . او توسط یک افسر مرگبار سوات مطلع می شود که زندانیان متلاشی شده کوه ماسیف، که به عنوان “انواع” شناخته می شوند، فرار کرده اند و در زمین کشتار کارکنان Murkoff رانندگی می کنند. افسر از او می خواهد که انجا را ترک کند، اما مایلز در می یابد که او نمیتواند راهش را پیدا کند ….

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 22:18 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 18
کل نظرات کل نظرات : 10
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 48
بازدید ماه بازدید ماه : 122
بازدید سال بازدید سال : 3893
بازدید کلی بازدید کلی : 13001

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 52.91.84.219
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد وب سایت راضی هستید؟

درباره ما

تیم مدیریت سایت مرسی دانلود، در نظر دارد با تهیه بهترین بازی ها - فیلم های روز دنیا رضایت شما مخاطبین ارجمند را جلب نماید. لطفا با کامنت های خود ما را حمایت کنید... تمامی لینک های دانلودی که در سایت قرار میگیرند ، شامل تعرفه نیم بها میباشد.

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرسی دانلود و آدرس mer30dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود